söndag 22 maj 2011

Sofie a.k.a hästägarN

Trots att jag sovit 4timmar, med ont i halsen och knappt någon röst så trotsade jag fysikens lagar och cyklade till Tomelilla. För idag skulle jag bli hästägare ! :D Christel som äger hästen skulle hämta mig i Skurup och sen åkte vi hem till henne. Fick rida henne en stund på deras egna tränings travslinga och gick sååå bra. Christel bah: " Så härligt det såg ut, ni är så fina tilsammans" hihihi ^^ Så glad man kan vara.

Skrev på papprerna, betalade henne och då va jag ägare till Hanna J. Längtar verkligen till när vi slutar skolan så jag kan komma ner dit och börja mina 15 dagars praktik :D

Lite sämre gick det att komma hem, Spöregn och åska som fan när man cyklar är väl inte precis vad man önskar sig ._______. Fett skraj va jag när åskan va precis ovanför och slog ner inte så långt ifrån, ännu bättre blev det när jag insåg att jag va den högsta punkten mellan två fält...

FyfaAn asså

Nu är det nane dags för jag är sjukt trött :((
Pusshaj!



Älsklingen min ;* <3

/SofieRolfson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar