söndag 29 maj 2011

Mors dag

Haaaj allihopa! Idag är det ju mors dag, vilket jag hoppas att ni inte glömt bort. Jag höll faktiskt på att göra det :S Och har inte heller köpt något till henne, känns lite trist men det är inte så lätt om man legat hemma en vecka utan att komma ifrån gårdsplanen.

Idag ska jag äntligen komma tillbaka till Bollerup! YaY :DD längtar skit mkt, och denna veckan är studentvecka så på onsdag slutar jag inför kristihimelfärds helgen. Det är dessutom student på onsdag så denna veckan är bara två riktiga skoldagar. Sjukt najs asså!

Har precis packat färdigt och målat mina naglar i en fin lila färg så då är vi snart påväg :))

Hörs sen, pusshaj!

Denna färgen är det nu jag har på klorna ;)

Btw: mailade en igår som va jätte intresserad på isa, från Finland. Okej med Åland, men att skicka Isa till Finland i typ flera dagar och hon som redan hatar transport, nej tack. Hon kan vara lugn iaf för dit ska hon verkligen inte. Förhoppningsvis flyttar hon inte så långt härifrån :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar