lördag 28 maj 2011

Sent inlägg

Blev lite sent inlägg idag, men det får ni leva med :P

Har haft fullt upp hela dagen då min mormor varit här -.- Absolut inget om henne, hon bara är som hon är... Har varit helt kass idag, speciellt med mitt humör. Blääääää! Det är ganska många som svarat på isa faktiskt. Två stycken från Åland dessutom! Åland asså, det är ju en bit kan man säga xd Det verkar vara jätte trevliga familjer allihopa, en kommer imorn men fastnade lite extra för den ena på Åland faktiskt. Visst tar det emot att skicka henne dit för jag kan ju inte direkt hälsa på henne så mycket, fast är det bara ett bra hem så blir jag mer än nöjd med det!

Nu behöver jag få mig lite sömn för imorn ska vi börja lite smått planera min sadelkammare *happyface* hihih.

Pusshaj!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar