onsdag 1 juni 2011

Studenten

Idag är det student här på Bollerup så jag har varit och sjungt för studenterna i kyrkan. Så himla fint och mysigt va de, men alla brast i gråt och det va jätte nära för mig också xd är typ mästare på att sympati gråta :p

Nu har vi iaf slutat så jag är i full fart med att packa för att åka hem.

Gjorde ett stort misstag igår asså! Slingade blonda slingor i mitt bruna hår. Det blev jätte snyggt men mit hår är heeelt förstört :'( Skojjar inte, nästan 1dm på längden är slitet. Jag som inte alls har långt hår kommer få klippa det superkort. OMG VAD HAR JAG GJORT!
Tur jag har Sandra som kan fixa det åt mig ^^

Bara för att jag ska åka hem med bussen också så kommer jag missa när 3:orna springer ut :((

Nu går bussen snart så Pusshaj!

Här är min nya hårfärg, bättre bild kommer kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar