lördag 11 juni 2011

Sommarlov, eller ?

Packa upp, packa ner, packa upp, packa ner.... När man äntligen kommit hem och börjat slappna av lite så insåg jag att jag ska iväg till min första praktik idag, fram till midsommar -.- Så snart som Lena kommit hit så åker vi ner till Skåne land igen. Fast de kommer bli fett kul ändå faktiskt ^^ Fast lite drygt känns det faktiskt att inse att jag inte kommer vara fri från min praktik denna sommaren fören i Augusti o.O

När det gäller praktiken så ska vi göra 15veckor totalt, PÅ VÅRA LOV! Det är för att vi har väldigt mycket i skolan och bara man är borta 1dag så har man missat en hel del. Skulle man då klämma in 15veckor praktik i skolveckorna... då hade jag definitivt inte fått godkänt i matte xd

I sommar är jag först 2veckor hos henne och Hanna J fortfarande står hos. Så när jag väl åker hem från praktiken så tar vi med henne :)) Efter midsommar åker jag och hästapollen till Halland och är på ett Western turridnings ställe. Där är jag i 5veckor. Sen va det slut på mina praktikveckor för denna sommaren. Måste kunna ha lite ledigt också ;)


Såhär ser det ut när man håller på att packa upp saker man haft någon annan stans nästan ett år. Vart kommer alla saker ifrån asså XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar