onsdag 29 juni 2011

Filmtime + frulle

Nu har filmen laddat färdigt så det är kanske dax för mig att stiga upp ur sängen ;) Älskar att det är så fint väder nu så man kan ligga och bättra på brännan. Har faktiskt blivit rätt så okej brun faktiskt :D Först ska jag dock gå och titta till korn så att de lever och är allihopa :P

Körde Hanna igår och det gick JÄTTE bra :DD Hade det inte varit för att åkern va så ojämn så jag hade kunnat jobba lite mer så hade det varit klart perfekt!

Nästa... Bukskörning!

Fick faktiskt brev igår om att anmäla till Bruks den 24 augusti och först tänkte jag bara göra ridningen men nu tänker jag helt säkert göra körningen också. Hon är så grymt duktig flickan min ^^

Ska följa med mamma in till sin naprapat (Naprapater diagnostiserar, behandlar och rehabiliterar smärttillstånd och funktionella besvär i rygg, leder och muskler) och jag vet inte riktigt men hela min högra sida, höger armen och högerbenet känns helt konstigt. Min arm känns som ett stort enda blåmärke :S Får se vad det kan bero på men hoppas iaf att han hittat vad felet är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar