måndag 4 juli 2011

det man inte har i huvudet, det har man i benen

Dåså är man på sin andra praktikplats. Änarnas Ranch i våxtorp utanför Laholm. Hon som håller i verksamheten har western turridning, lektioner, horsemanship osv. Lena min storasyster var här för några år sedan och tyckte det va ett bra ställe :) Praktiken  börjar bra med en 6 timmars ridtur i det vackra Halländska landskapet xd Det är två nybörjare (kunderna) Evaöena (min handledare) och jag då som va ute från 10- 6 på kvällen. Kan väl säga att lite ont i gumpen har man :P

Jag rider på en korsnings ponny, Puh, som är korsning fjording och Islandshäst. Jätte trevlig herre som påminner väldigt mycket om Isa ^^

Imorn är det inte lika lång runda, typ bara 3 timmar :P

Btw: Jag som hade förberett så noga och packat och allt råkar naturligtvis glömma laddaren till mobilen som inte håller dig då länge xd känns bra verkligen ! Därför blir det inga bilder nu, men lovar att det kommer dyka upp.

//SofieRolfson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar