måndag 25 juli 2011

APU england?

Har suttit en ganska bra stund nu och letat runt efter lite APU ställen till nästa sommar, lite spontant sådär bara :) Verkar faktiskt ha hittat några bra ställen med Western inriktning :D Verkar för min del att Western är något jag kommer fortsätta med även efter jag är färdig med praktiken här på Ängarnas Ranch. Så varför inte vara på ett Westerninriktat stall tänkte jag då, så kan jag fortsätta utveckla min western ridning!

Detta är vad jag kommit fram till i England:
Western WaysThe mendip stud och  Sovereign Quater Horses.

Nu tänkte jag käka hamburgesare och kolla på Toy story 3 ELLER 8 miles ELLER Stomp the yard ELLER jag vet inte. Kanske bara kollar på ett avsnitt Bones istället


Bilden är från google, men sånthär vill jag göra ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar