onsdag 10 augusti 2011

1,7 m är ett rätt långt att falla

jag är säämst på att blogga, sorry xI Har typ världens otur också för den delen...

Åkte till muskeltören som rätade upp mig, för enligt några hemma så är (var) jag tydligen väldigt sne. Fattar inte vad dom snackar om :P Anyway, vi tjatade lite och så sa han typ: har det hänt något kul? och jag: Har inte ramlat av något på den senaste tiden och blablabla. Sandra och Linnea gick förbi och kollade på hästen min senare på kvällen och dom sa att hon är gigantisk och jag sa såklart: jo det är rätt långt att falla.
Vad händer då när jag rider? Trofan att jag flyger av! Ridpasset började typ huur bra som hellst och i galoppen kan hon ibland bara kicka lite, men bara så röven lyfter lite ur sadeln. Denna gången svängde och kickade hon SAMTIDIGT som jag hade typ kommit lite ur balans. ååååååååH, hade ju inte stängt grindhålet heller så hon blev typ skiträdd och sprang ut iväg -.-

Medans jag låg där och knappt kunde andas, stickade känsla i höften och ont i huvudet + att jag kände att jag onte heller kunde resa på mig så tänkte jag att det va just typiskt bara för att mamma inte är hemma, och jag som ska köra imorn och massa skit. Kanske tillochmed att Hanna J försvunnit ut i skogen som första gången vi släppte ut henne i hagen. Sen reste jag på mig och gick för att leta efter henne, då stod hon och väntade utanför favorithagen och jag hoppade upp igen. Hon blev väldigt snäll sen faktiskt ;)

Gaaah långt inlägg.se men skit samma nu ska jag sova, men inte på högerhöften den gör för jevla ont xd

Imorn, jobba!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar